यही भदौ २१ गतेबाट रिलिज हुने फिल्म ‘रावायण’ यतिबेला चर्चामा छ । फिल्मको टिजर, ट्रेलर सार्वजनिक भएपछि फिल्मको एक्सनदेखि खिचाईको राम्रै तारिफ भइरहेको छ । यो फिल्ममा सौरभ लामाको छायांकन छ । टिजर, ट्रेलर र गीत सार्वजनिक भएपछि उनको कामको प्रशंसा सबैले गरेका छन् ।

सौरभका अनुसार ‘रावायण’का लागि उनले एक वर्षदेखि तयारी गरेका रहेछन् । ‘फिल्मको लोकेसन हेर्न हामी ६ पटक गइसकेका थियौं । पूर्वको सिन्धुलीदेखि सिराहा, सर्लाही, सप्तरीलगायतका स्थान पुग्यौं । मलाई लाग्छ स्क्रिप्टको २२ औं ड्राफ्ट पछि फाइनल भयो’ सौरभ भन्छन् ।

सौरभले अहिलेको दर्शकलाई साउथ फिल्म हेर्ने बानी भएकाले पनि ‘रावायण’मा त्यस्तो फ्लेभर देखाइएको बताए । ‘अहिले साउथको फिल्म हेर्ने बानी लागेको छ । हामीले नर्मल खिचे जस्तो त हुँदैन । कि त टिपिकल गर्नु पर्यो कि त लेभलको गर्नुपर्यो । नेपालमा नभएको चिजलाई ‘रावायण’मा देखाउनकै लागि हामीले खिचाईमा नयाँ प्रयोग गर्यौं’, उनी भन्छन् ।

सौरभले ‘रावायण’मा लाइटिङलाई निकै महत्व दिइएको बताए । ‘प्राविधिक कुरा गर्दा लाइटिङको कुरा अगाडि आउँछ । लाइटिङ त गर्ने, तर कुन तरिकाले गर्ने । मैले यसमा लाइटको एउटा प्याटर्न निकालें । लाइटिङमा टोन र कलर महत्वपूर्ण हुन्छ । गर्मी मौसममा छायांकन गर्नुपर्ने भएकाले वार्ममा जोनजीको मिक्स गरेर टोन तयार पारें । यो योजना पहिलेदेखि नै हो’, उनले भने । उनले आफूले काम गरेको फिल्ममा ‘सम्हालिन्छ कहिले मन’ पछि ठूलो क्यानभासको फिल्म ‘रावायण’ भएको खुलाए ।

सौरभका अनुसार फिल्ममा पलको डुब्लिकेटको फेस खिच्नुपर्दा झण्डै ३५ वटा क्यामरा प्रयोग भएका थिए । फेसको मुभमेन्ट खिच्नकै लागि यति धेरै क्यामरा प्रयोग भएको उनको भनाई छ । ‘फिल्ममा सबैभन्दा गाह्रो भनेकै एकै पात्रको दुई दृश्य खिच्नु हो’, उनी भन्छन् ।

सौरभको अनुभवमा फिल्ममा जनावरको दृश्य खिच्नु र डबल पार्ट मुभमेन्ट खिच्नु चुनौतिपूर्ण हुन्छ । ‘जनावरसँग काम गर्दा हामी जनावरको टाइमिङमा चल्नुपर्छ । हाम्रो टाइममा ऊ चल्दैन । उसले आक्रमण पनि गर्न सक्छ । उसको मुभमेन्टमा हामीले कुरेर खिच्नुपर्छ’, उनी भन्छन्, ‘अर्को भनेको डबल पार्ट हो । हाम्रोमा भयंकर काम गर्ने भिजुल आर्टिस्ट छैनन् । या त हामीले यही भएका साथीभाईलाई ‘ल है यसरी गरौं’ भनेर काम गर्ने हो या त सल्लाह लिने हो । फिल्ममा पल कान्छा र रागव चरित्रमा छन् । उसले रागव हुँदा जे जे गर्यो, कान्छा हुँदा त्यो चिज गर्दैन । उसको डिफरेन्ट मुभमेन्ट खिच्न हामीले महंगो क्यामरा पनि प्रयोग गरेका थियौं । किनभने ऊ हरेक दिन परिवर्तन हुन्थ्यो ।’

सौरभले पलको हकमा उनको बडी डबलका लागि पलकै शरीर प्रयोग गरेको खुलाए । ‘अर्को सिमिलर राख्न, उसको लुक्स मेन्टेन गर्नलाई मात्रै हामीले अर्को मान्छे राखेका थियौं । पछि त्यो मान्छे रिमोभ गरेर पललाई नै ज्वाइन गराएका छौ । पलको टाउको मात्र काटेर जोड्ने काम गरेका छैनौं’, सौरभले भने ।

सौरभले अन्तर्राष्ट्रिय मापदण्डकै क्यामरा प्रयोग गरेको दाबी गरे । ‘हामीले नयाँ क्यामरा प्रयोग गरेका छैनौं । अन्तर्राष्ट्रिय मापदण्डकै क्यामरा भएकाले क्वालिटी मेन्टेन छ । एमाजोन, नेटफ्लिक्स सबैले भेरिफाई गरेको क्यामरा प्रयोग गरिएको हो,’ उनले भने । सौरभका अनुसार उनको १२ जनाको टिमले ‘रावायण’ छायांकन गरेको थियो । यसअघि फिल्म ‘कमिटमेन्ट १६ आवर्स’मा उनको टिम संख्या १६ थियो ।

यो फिल्म गर्दा उनले उत्तिकै चुनौती भोगेका छन् । ‘हामीले वैशाखमा तराईको झण्डै ४२ डिग्रीमा फिल्म खिचेका छौं । फिल्ममा पल दुई चरित्रमा देखिएकाले उसले एक छिन पनि आराम नगरी काम गरेको छ । हामीले राम्रो संख्यामा स्थानीयलाई फिल्ममा राखेका छौं । तर उनीहरुलाई कति दिनसम्म राख्ने भन्ने अर्को तनाव थियो । किनकी त्यो समयमा इददेखि अन्य चाडवाड पनि थियो । उनीहरुलाई पनि समय दिनुपर्यो’, उनी भन्छन् ।

For More videos Log on to Mazzako TV